Minigim38 valla geçen hafta cuma günü nişanım geldi, gelmeden önce hiçbir belirtisi yoktu. Bazı kişiler nişanı geldikten sonra aynı gün içinde yada o hafta içinde doğurabiliyomuş ama bende hiçbir ağrı veya sancı olmadı. 39+5teyim. Hep nişanım gelince sancım başlıcak sanıyodum hiçte öyle olmadı 😒 hala hamileyim 😄😄😄