Kbramhmt Kizlar kan tahlil verdim yukselmis sukur 1382 cikti kese görünür acaba gitsem son adet tarihime gore 4+1 günlük
Tubatgn Kbramhmt bazen beta değeri ile olmuyor canım kese genel olarak 6.haftada gözüküyor karından ultrasonla 🌸
Birgul Kbramhmt daha yüksek olsa daha rahat görülüyor karından, bence 3-4 gün sonra daha net görürsünüz gibi ☺️
sacmalamakizim Kbramhmt benim ki 1547 ile küçücük görünmüştü bilemiyorum görünür mü canım siz en garanti hafta içi görmeye gidin bence ☺️
Gulsumdamla Kbramhmt 8843 ile vajinal yoldan görmüştüm bence acele etme çok dikkat et ama betası daha düşük olup gören bile var ama benm bu değerde göründü