Liliumom Iremnurr18 deniz ismi de aras ismi de ayrı ayrı güzeller. Ama ben 2 isim konulurken 2 ismin hem anlam hem fonetik olarak birbirini tamamlamasını seviyorum. Yoksa çok alakasız oluyor. Deniz Aras fonetik olarak uyumlu olsalar da anlam olarak çok alakasızlar bence.
Iremnurr18 Liliumom evet sadece kulağa hoş geliyor ama inanın isim bulamıyoruz uras koymayı düşündüm ama z ilemi s ilemi diye sorulur diye yine kararsız kaldım
Liliumom Iremnurr18 sizi çok iyi anlıyorum isim işi çok zor. İnşallah en kısa zamanda içinize çok sinen bir isme karar verirsiniz. Denizi veya arası tek başına koymayı düşünebilirsiniz.
nnnaaz Şahsen iki isim çocuğa ileride sürekli hangisini kullanıyorsun? Sorusunu sordurtacak. Ve genelde tek isim kullanılıyor ozaman neden 2 ismi olsun ki diye düşünüyorum.