Zeynep_Alya03 Arkadaslar 39. Haftadayım gobegım hala cok yukarda.. Aynı sekılde olan var mı sızlerın ne zaman indi acaba?
Oznurozdemir Zeynep_Alya03 38+6 yımm inmiş gibi geliyor bana. Annemle eltim de inmiş diyor ama bilemedim. En son bebek kanala girmeye çalışıyor diyordu doktor
lunam Zeynep_Alya03 benim göbeğim hiç inmedi ya da indiyse bile farkedilmeyecek kadar az indi. Bilmiyorum illa inmesi mi gerekiyor 🙈
Mrvll Zeynep_Alya03 doğuma giderken bile çok çok yukarıdaydi . Küçük de bir karnım vardı top gibi yukarıda. Bebek kanalda değildi. 38+3 de normal doğum yaptım yine de.
Zeynep_Alya03 lunam yanı bana oyle dıyolar canım bılmıyorum ama ınmese dogum ne sekılde olacak dıger turlu bebek gerıde kalmıs olmaz mo😂
Oznuraltan 35 te inmeye başlamıştı çevremdekilere göre şu an 37+5 ama bana daha 5 gündür falan inmiş gibi geliyor. 35+6 da doktora gittiğimde 38 de gelir 40 I beklemez dedi gerçi gelen yok daha sancı, su, nişan 🤦🏽♀️
izobellaaa-_- 38+5 çok Az bi göbeğim çıktı oda indi mi inmedi bilmiyorum 😀🤦🏻♀️ Tek istediğim hemen doğurmak çokk merak ediyorummm😀😁
Zeynep_Alya03 izobellaaa-_- al bendende o kadar😂hayır o kadsr ozenıyorum kı dogurdum arkadaslar yazanlara bıze ne zaman sıra gelecek deyıp duruyorum😊
Zeynep_Alya03 Mrvll ay ne guzel ya benım gecen carsamba kontrolum vardı kanala gırmeye baslamıs dedı doktor bende oyle olunca karnım ıner dıye dusunmustum ama yok demek karın ınmesıyle de mı alakası yok ılk hamılelık olunca😊😂