Aseladen Allah Allah ne güzel anlatmış doktorun sızın arkanız da durmuş bana vermedıler bebeğe zararı olur ılerleyen yaşlarda sıkıntı çıkarır bebeğe dedıler doğduktan sonrakı evreler de dedı bende korktum hıc ıcmedım ama gecelerı uyumakta güçlük cekıyorum anksıyetem tutuyor.ona rağmen vermedı zaten tek bır doktorla görüşmüştüm başka bı doktora gıtmemıştim ama ıyı olmanıza sevındım.öyle bır şey kı ultrasonda benı yatağa yatınca bıle kötü oluyorum bır anda kalkmak ıstıyorum çocuğumu ızleyemıyorum keyıflı keyıflı çok sıkıntıya düşüyorum ah ne cektıgımı bı bılse bu doktorlar 😔