Emine123kuzu ben 2 gece kalmistim hastanede gazimi çıkartamadıgim icin taburcu etmediler ve ertesi gun doktor duş alabilirsin demisti o yuzden pandemininde ortasiydi kendi havlumu götürmüştüm.o sekilde dus almistim cok rahatlatmisti birde süt iyice gelsin diye omuzlardan agri sicak su dök demisti doktorlar o yuzden de dus almak gerekebiliyor duruma gore.
Haricinde depend mutlaka al ben yine aldim
1 tane elbise/gecelik mümkünse emzirmeye müsait olsun onden acilabilir sekilde ebebekten baya uyguna aldim ben oradan bakabilirsin, 1 tanede pijama takimi ayni sekilde önden acilabilir olsun
Corap al yanina ve hirka veyahut yelek gercekten anlik üsümeler gelebiliyor.
Atlet koymustum ben sutyende goturmustum ama hic bir ebe ve doktor izin vermedi goguslerin sut dolu sıktırmaya gerek yok diye emzirme atleti ve ya normal atlet giy dediler o yuzden yine sutyen goturmeyecegim emzirme atleti alicam yanima.
Kulot koydum ve lohusa pedi degil normal gece boy orkid almistim 1 paket hastaneden cikarken ped kullanmistim.
Yine hastaneden cikarken giymek icin bir esofman takimi aldim yanima
Ev terligi götürmüştüm orada sık sık yürütüyorlar çünkü terlik sart.
Kisisel seylerde dis macunu fircasi, tarak toka koymustum.
Bu sefer bunlara ek olarka mutlaka kayisi hosafi alacagim yanima gaz sorunu olmasin diye.
Ben genel anestezi ile oldugumdan kafein vs gerek duymadik yine genel olacak o yuzden kahve bitter cikolata vs almayacagim ama siz spinal olacaksiniz koyin cantaniza mutlaka.