Benimisteo bebeğini inşallah sağlıkla mutlulukla alırsın kucağına hayırlı olsun. Bende sigara içiyordum hamile kaldığımı öğrendiğimde 3 - 5 gün içinde bıraktım. Benim ailemde akciğer kanseri çok var dedem, amcam bu sebepten öldü! Babam hala bu sebepten çekiyor!
Sigaraya karşı öyle iradesizdim ki çektiğimiz acılara rağmen bırakamadım! Hamile kalınca kızımı düşündüm zaten genimizde olan bir hastalık oluşmakta olan bedenini ne hale sokar!!! Sonra da dedimki canımdan çok sevdiğim kızımı ben kanserden kıvranırken hastanelerde yatarken perişan mı edicem! Hasta yakınları için de çok zor bir süreç, için kan ağlarken gülmek gerçekten çok zor, hiç umudun yokken umut saçan konuşmalar yapabilmek, yapılacak birşey kalmamış dendiğinde bile bir umut bulduğun bütün doktorlara durumunu anlatıp sonra onlardan da geçmiş olsun yapılacak birşey kalmamış cevabını her aldığında gönlüne tokat gibi gelmesi! Kızım bunları yaşamasın istedim kaderde varsa yapacak birşey yok benim amcam sigaranın içkinin tadını bilmeden akciğer kanserinden öldü hiç belirti vermeden terminal döneme girmiş öğrendikten sonra 23 gün yaşadı!!! Ama ben kendimce önlem almalıydım kızıma bu acıları yaşatmamak için! Uzun yazdım annesi ama at içindeki isteği evladın bizim çektiklerimizi çekmesin inşallah! Öyleki kanser dedin mi bu işin tüccarları çok var! Onlardan birine denk geldim çok yüksek paralara pazarlık yaptık! Para umrumuzda değil (varsa şifası) evi satıp vericez neyse ne, amcam gidiyo!!! Adam acıdı halimize vazgeçti! Bu çaresizlikleri yaşatma evladına yoğun bakım kapısında bekletme evladını! Palyatif bakımda diğer hastaların yüzüne bakıp bizimki hepsinden ağır dedirtme! İnşallah tiksinmişsindir inşallah etkilemiştir yazdıklarım! Ben doğum yapalı 6 ay oluyor sigara içenlerle temasta bulundurmuyorum! Doktorum ilk kontrolde sigara içip içmediğimizi sordu, sigara içen birinin nefesinden 6 saat bile geçmiş olsa etkilenir ciğerleri çok hassas bebeklerin dedi!