Edas Kızlar her zaman 12 de coraspirini içiyordum bugün unuttum saat 2de içtim hatırlayınca korktum birşey olur mu acaba
_almirasmom Edas ben yurtdısındayım burda coraspırın cardıoAspırın olarak gecıyomus dogrumu bılmıyorum :(
Gamzeucan Edas bende aksmaları içiyorm normalde unutmusm sabah içtim aksam geri devam etcem bişy olurmu bilmiyorm
zumzum Edas Hamilelikte pıhtılaşmayı önlemek için kullanıyorlar o yüzden ise bilgi almak için sormuştum. Teşekkür ederim. 🥰