Son adet tarihine göre 7 haftalık keseye göre 5 6 haftalıgım. Dün kahverengi leke geldi artmaya başladı. Doktora gittik keselerın orda kanama yok progestan kullan dedı. Kahve kanama gibi olan sey azaldı ama progesteron seviyesi 7400 lerden 600 kadar düşmüş 6700 lerde. Yasayan var mı boyle bir durum?