Cnserkn Karnımdan aşağı doğru sızlama şeklinde sanki bıçak saplıyolar üst üstte oluyo bu gece daha sıklaştı bide koyduğum peçete sürekli ıslanıyor. Pazartesi çatı muayenesi olucam beklesem mi var mı benim gibi olan. Bu arada 37+2günlük hamileyim
Sinmn Cnserkn doktorunuzu mutlaka bilgilendirin, gelen su olabilir, bu da enfeksiyona açıksınız demektir ve su azalırsa Doğuma almak zorunda kalabilirler.. sancılar da eşit zaman aralıklarında mı geliyor kontrol edin, eşit aralıklıysa Doğum sancısıdır
Cnserkn Düzenli değil ama 15 dka da bir kere mutlaka oluyo. Bebek hareket ediyor beklesem pazartesiyi içimi Bi an korku sarıyor doktorum şehir dışında başka doktora görünmek istemiyorum çatı muayenesi daha olmadım gidince yaparlar diye korkuyorum başka doktor yapsın istemiyorum
Irmakdkm Cnserkn dakikalar azalmıyosa sıkıntı yok ara sor şehir dışında olmasının ne önemi var rahatlarsın en azından
Clover Clover pardon yanlislikla gondere bastim. Bence hemen doktora gidip baktirmani oneririm. Benim bebisim 37+3 te geldi. Gelen suysa ki bana oyle geldi bebegin mikroplara acik demektir
Cnserkn Doktora gittim buğün suyum azalmış ve bebeğin hareketleri zayıf biraz yarın sabah erkenden nstye çağırdı yine sizce sancım yok sizce sezeryan mı olacak çatı muayenesi yapmadı yarın sabah nst sonucuna göre yapacak