Yarendemir_q canım merhaba . Kistten kaynaklı mı yükselmiş östrojen ? Bende senelerdir sıkıntı yoktu bi kez hamile kaldım oda evlendiğim gün . Kaybettim herşeyim normalken eşimde sperm düşüktü o tedavi görürken doktor klomen deneyelim ddi , denedik çatlatma iğneside vuruldum ama gel gör ki kist olmuş 🙄 bu ay hormon testi veriyim ddim estradiol 370 lerde doktor byle gebe kalamazsın ddi . Kilom yok amh fsh iyi kistten mi kaynaklanıyor acaba değer yüksekliği