Elifmstf Dedimolabilir ilk bebeğimi kız hayal ediyodum oğlum olacağını olduğum gün benimsedim. Sonuçta ne olursa olsun bizim canımız. Şimdi oğlumu dünyaya değişmem. Evladın kızı erkeği olmazmis sağlıkla gelsin.
Dedimolabilir Elifmstf kızımda hemde hemen kiz dedim kiz oldugunu ogrendim sukur rabbime simdi oglum oldugunu ofrenince bir sasirdim cunku demistim kiz dir diye ama saglikli olsun rabbim eli ayagi duzgun olsun baska bisey istemem . 🥰🥰🥰
Rizeliiiii Dedimolabilir bende kız beklerken oglan demıstı doktor ve ole kıza ınandırmıştımkı kendımı doktor erkek dedıkce ben kız dımı dıyodum o derece 😂😂😂