Annecikkkkkkkkkk Akıntın var mı? Benim cok fazla akıntım vardı. İdrar yolu enfeksiyonum varmış o da ağrı yapıyordu. Doktora gidip kan tahlili verdim. O da fitil verdi, bence icinizin rahat etmesi için acile gidip kan verin. Eğer enfeksiyon var ise ilaç veya fitil verilsin. Ne olur ne olmaz.