Sinemkaya43 bu bebekler tam zır deli cunku😂😂benımkıde oyle.yürürüyorm bıcır bıcır odamı yürümeye calısıo ıcımde anlamıom.tuvalete gıdıyorum bıcır bıcır. Kocacımla vakıt gecırmek ıstesem sayesinde konsantre olamıyorm gülesım gelıo sürekli😂😂😂😂yatınca uyuynca sakınlıyor nedense🤔🤔🤔uyuyan anneye saygı😂😂😂😂