Melisyusuf 8 haftalık ikizlere hamileyim ilk bebeğimi 21 haftalıkken düşük yaptım bu hamileliğimde tedbir amaçlı serklaj olacak
Elif25 Melisyusuf bende daha önceden 2 erken dogumum var 30-31 haftalık suan 3 ye hamileyim 15 haftalıkken tedbir amaçlı oldum suan 19+5oldum
cimcimemmmm Melisyusuf bende serklajliyim profilime bakabilirsiniz bunla ilgili bir post açılmıştı oraya yaşadıklarımı yazdim . Size de umut olsun 🌺
kuzeyinannesi- Bende ilk gebeliğimde 20. Haftada bebeğimi kaybettim bu hamileliğimde 13+2 de tedbir amaçlı oldumşuan 15+4 haftalığız
Burcu7260 kuzeyinannesi- nasıl bir işlem acaba uyutularak mı yapılıyor ? Bende 21.ci hafta da bebeğimi kaybettim suyum geldiği için enfeksiyondan olmuş olabilir dedi doktor .
Melisyusuf kokulusilgim22 tüp bebekle hamile kaldım ben 2 yıl önce tüp bebek denemiştik tuttu 21 haftalık düşük yaptım ikizkere de dondurulmuş embriyolarla hamile kaldım şimdi 8 haftaya girdik doktorum önlem amaçlı dikiş atılsın sana dedi
kuzeyinannesi- Burcu7260 beni belden uyuşturarak yaptılar 8 dakika sürdü ameliyatın başlayıp bitmesi fakat 1 saat kadar kalıyorsun tabi hiç korkulacak birşey değil merak etme
ecemsuuuuu Burcu7260 uyutularak da yapılıyor belden aşağı uyuşturularak da yapılıyor tercih bize ait canm