Kızlar merhaba artık çoğunuzla tanıştık gibi. Doğurmayan tayfadanım. Bu gidişle Eylül bebeği olacak dediğim kızım galiba Ekim bebegi olacak 😅 her neyse sorum şu aslında cumadan beri falan yalanci sancilarim çok olmasa da siklasti ve geldiğinde baya canımı acıtıyor. Bunun yanında da sanki hep böyle bir şey geliyo hissi oluyor bazen o kadar eminim ki akıntı yada bir şey geldiğine ama baktığım da tertemiz. Böyle olan var mı acaba?