kızlar merhaba dün sancı şeklinde ağrım oldu bebeğimde şükür sorun yokmuş acile gittim ancak idrar yolu enfeksiyonum varmış monorol diye saşe verdi tek kullanımlık birde piyeloseptly diye antibiyotik verdi kullanan var mı aranızda kendi doktorumada sordum kullanmanda bi sıkıntı yok dedi ama ne bileyim ilaç kullanmak zarar verecekmiş gibi hissettiriyo🙄