Merhaba arkadaşlar son aylarda bebek istediğimiz için denemeye başladık ama ben bu hafta grip oldum ve aferin forte içtim. Gebe kaldıysam eğer diye de korkuyorum şimdi. Var mı böyle bir durum yaşayan, ilk haftalarda sorun olur mu böyle bir ilaç kullanımı acaba?