Snemgokbil Merhaba anneler ya çocuk 15 gündür böyle doktor krem yazdı bı iyi gelir gibi oldu ama çoğaldı şimdi hakiki yağ sürüyorum oda iyi geliyor sonra birden çoğalıyor geçmiyor ne iyi gelir pişik kremi de iyi gelmedi
ardenmoms Snemgokbil alerji olabilir mi ? Pişiğe benzemiyor çünkü bu birde hametan krem kullandınız mi
Meresss Snemgokbil canım tam emin değilim ama sanki böle durumda bebek pudrası dökülüyordu bi araştır istersen
Snemgokbil ardenmoms onu kullanmadim yarın bide onu yazdirayim olmazsa Bahar alerjisi var ama etkiler mi
ardenmoms Snemgokbil kesin onu kullanın sarı kutulu olanından yazdırmadan eczaneden alın bence bu gün hemen kullanın 25 tl gibi bi ücreti var yazık maf olmuş cildiyeye götürün bu pişiğe benzemiyor egzamaya benziyor
Snemgokbil ardenmoms doktor sarı kantoron falan kullan dedi ya bakmıyorlar cildiyedede randevu asla yok onu alayım ins iyi gelir
Snemgokbil Gurbetkusu_43 bezden mı dedim ama sürekli aynı sleepy kullanıyordum şimdi de ondansa diye değişip başka bez aldım ama etkisi yok
ardenmoms Snemgokbil maalesef devlet hastanesinde yok randevu özele götürmüştük bizde buna benzer ufak benim oğlumun yanağında da çıkmıştı
Gurbetkusu_43 Snemgokbil O zaman büyük ihtimalle egzama canım. Mutlaka doktora göster. Fikrini de beyan et. Bazı doktorlar sadece pişik olarakta tabir edebilir.
minnos6 Snemgokbil sudocrem cok iyi gelio bnm ogluma cok iyi gelio ins fayda görürsünüz bide zeytinyağı asitli oldugu icin cogaltiyo olabilir benm ogluma hic yaramamıştı daha beter yaptı
Hacerevgin Snemgokbil bende bebegime doktorun tavsiyesi uzerine travazol krem kullandim hemen gecirdi sizde doktorunuza sorabilirsiniz
hmzannesi13 Snemgokbil benim cocugumdada aynısı oldj. kullandıgım ıslak mendilden kaynaklı. bize en iyi gelen fito krem oldu eczaneden aldık doktor tavsiyesi üzerine