zei hiç korlma bende dua edip gireceğim annem bile gelmiyor yanımda eşimle ben defalarca girdim doktor iyiyse cerrahi si iyiyse yarım saate çıkarız inş zaten doğum sonu contratübeks aldım yarayı çabuk iyileştirip iz bırakmıyor birşekilde doğuracaz ama bana çatın çok dar ilişkide ağrı oluyor mu dedi benim normal imkansız mış o yüzden direk sezeryan olacağım