Merveal ben yasadim, tam vajinismusydum bilmiyorum ama cok acili oluyordu cok kasiliyordum. Doktorlarada gittim, konu islanmak aslinda yani islanma olmayinca kuruluk kuruluk oluncada aci oluyor. Bilinc aciyi yasadigi icin bacaklari istemeden kasiyor muhtemelen, bebe yagi yanma yapiyor ben kayganlastirici kullanmistim ve sonlara dogru baya baya hallettim sorunu ustune gittim. Alisiyorsun da, o yuzden ustune gitmeni oneririm.