Kizlar bn 13 hftada önlrm amcli serklj olmstum bir kayibim vardi diye ve hamilelik boynca skntilar cektim bebegin asgda olmasi faln sonra duzldi sancilar basladi ama sükur acilma yok ve gecen haftadn beri cok sanci ve agrim var dayanilck gibi degil gecn hafta nst girdm sancm cok vardi bu haftada sancm olmasina ragmn nst de yoktu ve 2 gecedr uyumuyorm agridan haftamda 35 hftadym doktor agrilara dayanmiyosm sezryan olmami önerdi erkndn sezryana alalim dedi bn kararsm kaldm hem sancilsr dayanilck gibi degil hem kilosu henuz az 😑😑 agrilarim da cok fazla var napicm ben bu haftada dogm yapan oldu mu bebegi kuvzde kaldi mi