tugcee0 bu tamamen genetikmiş, türk ve yabancı uzmanların araştırmalarını okudum hiç bir krem önlemiyor veya tamamen geçirmiyor.Tıpta ne yazık ki bunun bir çaresi yok.Kremle değil ama bol bol su içerek ve hızlı kılo almayarak bır nebze önüne geçebilirsiniz.Lierac vs. Bir suru pahalı krem arastırdım alacaktım ki okuduklarımdan sonra vazgectım.Her dustan sonra her zaman kullandıgım Neutragena nın hydra boost dıye bır vucut kremı var, onunla nemlendırıyorum suan 32. Haftadayım çok şükür bir çatlağım olmadı henüz.
Baldır içlerimde hafif var ama onlar da eskıden var olan çatlaklarımdı.
Annemde, anneannemde de çatlak olmamış ve onların zamanında hıc bır krem vs kullanmamalarına rağmen.
Yani tamamen genetik, bir de hamileyim canım çektı yemem lazım dıye kendımızı kandırıp herseyı yememek gerekıyor.