Kesinlikle İncia , ilk doğumumda hemen göğsüm yara oldu ve normal doğumun acısı onun yanında sivri sinek ısırığı kalıyor tabiri caizse . Lansinoh sonradan bir işe yaramadı bende . Şuan 36. Haftadayız şimdiden sürüp nemlendiriyorum yumuşacık yapıyor inşallah yara olmadan emzirmenin keyfine varırsınız