iremcannn1907 Nazmiyee bunu gitmek istediğiniz doktorunuzu arayarak ona danışın. O size tarih verecektir.
Burrccu Nazmiyee ben 7 haftalikken gittim daha doğrusu 6+5 de :) kalp ve keseyi gordum oylelikle cok şükür. Yani simdi gidersen 5 haftalikken doktorun seni bilgilendirir. Zaten 15 gun ucretsiz kontrol muayenesi oluyor(bazi yerlerde 10) tekrardan gidersin. Folik asit takviyesi alman gerekir ayrıca genel bilgilendirme yapar doktorun.
Nazmiyee Elizansmom 5 haftalık olucam bu haftaiçi ama ne zaman gitsem kararsızım bir yandan acaba bir şey olur mu bir an once gitmeli miyim diyorum
Nazmiyee Ozlemiskndr bazı kişilerde değişiyormuş ama genel olarak 7.haftada mı belli oluyor kese ve kalp atışı
Nazmiyee MinelHaapy şu an 5.haftaya giricem ve beta hcg 4. Haftamda 323 geldi yani sağlıklı mı deil mi bunun için hemen mi gitmem gerwkiyor beta hcg ye bakıyorlarmış galiba
Nazmiyee iremcannn1907 özel hastanede bu şekilde yardımcı oluyorlar mı direkt randevu alınıyor diye biliyorum
Kilicbebek Nazmiyee öğrenir öğrenmez gitmelisiniz tabiki allah korusun sağlıksız bir gebelik ise müdahale edilir
Elizansmom Nazmiyee 6.haftadan itibaren duyulabiliyor kalp atışı. Bence bi gidin hem sağlıklı gebelik olup olmadığını öğrenirsiniz inşallah sağlıklıdır kalp atışını da duyarsınız sonrasında ayda bir çağırır zaten kontrole
nnnaaz Nazmiyee hamileliğinizi öğrendiğinizde doktorunuz söylemedi mi birdahaki randevunuz şu güne al diye? Söylemesi lazım o sizi yönlendirecek
iremcannn1907 Nazmiyee benim doktorum da özeldi aradığımda kendisi söylemişti canım. 5. Haftada çağırdı ilk tahlillerimi yaptı sonra betayı takip etti
Nazmiyee Nazmiyee Burrccu çok teşekkür ederim yardımınız için burası iyki var yeni keşfettim ve harika faydalı bi platform🙏🏻☺️
Hestiaa Bence bir iki hafta daha bekleyın, bazen kese tam görunmeyebılıyor doktor daha sonra tekrar gel bakalım dıyor. 7-8 haftalarda gıdersenız hem kese gorunur hem kalp atısı duyulur emın olmus olursunuz.
Kilicbebek Nazmiyee ⅚ haftalarda kese görünğr benim görünmüştü evet kan değerinden anlaşılıyor ikiye katlanması gerekşyor yani sürekli artışta olması lazım