Azra45_nur sıfır belirti yaşadım. Hep eksi istedi canım. Kalçaya kilo aldım yüzüm aşırı çirkinleşti sivilce bastı. Tüm hurafeleri denedim kız çıktı. Çin takvimi dahil. Çevremde herkes emindi kız olduğuna. Ama ultrasonda erkekti. 9 ay boyunca bu kesin kız bak doğumda görürsün diyordu herkes. Ama oğlum 9 aylık oldu bile 🥰