Kızlar bu lekelenmeleril neden geçmiyor ya. 5+5 günlük hamileyim . Nerdeyse 8 gündür lekelenmem var. Progestan fitil kullanıyorum sabah akşam. İğnede yazdı onuda perşembe yaptırdım bide bugün yaptıracağım. Kesemiz göründü hatta beslenme kesemizde oluşmuş haftaya kalp atışını duyarsınız dedi. Kanama alanı falanda yok yerleşme kanaması diyor doktor, 2 tane doktor görüşü aldım