Ozgemir05 Kızlar benım ağrı eşiği çok düşük yani hemen bayılırım adet sancım da bile hatta kusura bakmayın ama ilk zamanlar ağda yaparken bile bayılmış bi insanım doğum sancısını çekebilir mi bünyem bilemiyorum doğum anın da bayılırsam ne olur. Yarın kontrol randevum var doktora söyliycem bakalım ne diycek acaba benım gibi olup doğumda bayılanlara nasıl mudahale ediliyor yada direk bana sezeryan mı diycek bilmiyorum 37 +5 haftalığım
Ozgemir05 mac sırf bayıldığım için mi ama bu keyfi sezeryan olursa o kadar bütçe veremem zorunlu sezeryan olursa yine neyse de ama keyfi çok pahalı oluyor