-MinikveAnnesi- Hem sancım çıkıyor kasıklarımda ağrı var ağrı çekip duruyorum hemde 2 3 gündür basur anamı ağlattı resmen bebek baskı yaptıkça acı cekiyorum hicbirsey etki etmiyor acısına ağrısına resmen doğum ağrısından çok ona odaklanıyorum ne iyi gelir acaba
-MinikveAnnesi- Bjkkl hamilelikte ortak sorun ve hiçbirsey işe yaramıyor 🤦🏻♀️ birkaç kez oldu böyle şimdi de doğum bekliyorum ama bebek baskı yaptıkça basur çıkıyor ve Cok agri yapıyor resmen sancidan çok onun ağrısı canımı yakıyor
Minigim38 Hiç bisey fayda etmiyor 🤷♀️doktorum doğumdan sonra geçebilir yada daha kötü olabilir dedi. Sıcak suya otur dedi biraz yumuşuyor dışına çıkan et parçasını içine sokuyorum ama her tuvalette tekrar dışarı çıkıyor
-MinikveAnnesi- Minigim38 sıcak suya oturuyorum ama hiçbir işe yaramıyor bebek baskı yaptıkça daha kotu oluyor
Minigim38 Bjkkl bilmiyorum ki şuan sadece açıklığa bakıyorlar 34 haftalığım henüz normal mi sezaryen mı bakılmadı
Bjkkl Minigim38 az haftanız kalmış Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin en hayırlısı neyse o şekilde doğum olsun
Gizem3 -MinikveAnnesi- ah çok sevindim umut oldunuz bana inşallah benimde öyle olur sezaryen mi oldunuz ? Benim dışarıda 3 tane nohut büyüklüğünde meme var asla içeri girmiyor. Sizde de var mıydı dışta ? Doğumdan ne kadar sürede geçti ? Kusura bakmayın çok soru sordum ama bebeğime bakamam diye ödüm kopuyor
-MinikveAnnesi- Gizem3 ben doğumdan önce bol bol kantaron yağı sürdüm o baya etki etmisti doğumdan önce bile geçmişti baya evet vardı dışarda da. Doğumdan sonra da birşey kalmamıştı. Merak etme kalıcı olmuyor tabi normal doğumu bilemem ben sezeryan oldum çünkü. Sadece tekrarlayabiliyor ona dikkat et benim dogumdan sonra da tekrar oldu bir kez
Minigim38 Gizem3 sezaryen doğum yaptim evet şikayetim kalmadı. Baharatlı şeyler çok tüketmeyin kabızlık varsa duphalac surup çok etkili onu kullanmanızı tavsiye ederim. Isalseniz ona çözüm bulamadım ilaçlar yapıyor
Gizem3 Minigim38 peki sizin dışarıdaki memeler ya da meme içeri girdi mi doğumdan sonra kendi kendine ? Duphalac şuan kullanıyorum ama tuvaletten sonra o memeler açıyor yine keşke girseler içeri inşallah doğumdan sonra girer
Gizem3 -MinikveAnnesi- bende sün başladım kantoron yağına inşallah banada iyi gelir biraz acısını aldı gibi ama o memeler tuvalete çıktıkça acıyor. Duphalac kullanıyorum doktorum yazdı inşallah doğumdan sonra da izin verir doktorum
Minigim38 Sena00 sezaryen doğum yaptim geçti çok şükür 🤲🤲 inşallah tekrarlamaz aşırı baharatlı şeyler tüketmeyin,zeytinyağı sürün,isale çözüm bulamadım ilaçlar yapıyor ama kabız iseniz duphalac durup çok etkili kullanmanızı tavsiye ederim.
Sena00 Minigim38 ben normal doğum yaptım kızımda sonrası tam bir kabus gibiydi öldüm dirildim resmen şimdi tekrar hamileyim sürekli başım kabızlıkla dertte afedersiniz geçen çıktım ama acısı hâlâ var yara oldu resmen doğum yapmaya korkuyorum 😔
Minigim38 Sena00 😕😕cidden çok zor ya kayısı hoşafı falan icseniz belki iyi gelir. İnşallah sizde kurtulursunuz 🤲🤲🤲
Sena00 Minigim38 evet gerçekten çok zor düşmanıma bile vermesin rabbim o derece diyorum mide bulantısı çekiyorum su başta olmak üzere bişeyler de yiyemiyorum daha çok zorluyor dediğiniz gibi inşllah bende kurtulurum