Esesesssss Aralık’ta doğacak Allah izin verirse böyle birşey almak istiyorum ama 1 3 alsam küçücük bebeğe bu giydirilir mi bilmiyorum 40 çıkana kadar zaten çok çıkarmam dışarı yada alttan kalın giydirsem 3 6 mi almak mantıklı olur sizce kizlar ??
Deletedmom_110 Esesesssss tulumlar o kadar çabuk küçülüyor ki tavsiyem 1-3 çok almayın bir tane yeterli 3-6 alın bizimkiler bir kere giyildi olduğu gibi kaldı hep küçük geldi
Deletedmom_110 Esesesssss pek olmaz ama bebeğinizin boyu uzunsa evet olur.bir aydan sonra yenidoğan veya 1-3 ay zor oluyor ki doktorlar gelişimi için sıkan veya küçük gelen tulumları önermiyor