Öksürme ve hapsirmada sanki bir bağ kopmuş gibi batma oluyordu doktorum rahim uzunluğunu ölçtü ve normal çıktı bence sizde ölçtürmelisiniz erken doğum rskine karşı yani tedbirli olmakta fayda var zaten ölçüm normal çıkarsa batmalar seyirmeler artık korktmuyor ve zamanla geçiyor bende zamanla geçti ☺️👍