Kızlar ilk hamileligimn başında faranjit oldum dohuma yakın bir hada oldum .şimdi ikinciye hamileyim yarın Allah kısmet ederse 37 haftalık hamile olcam faranjit oldum boğaz kötü yarın doktora gitcem sadece nst olcak burun spreyi boğaz spreyi iyi gelir mi faranjit oldunuz mu pekmez bal süt her zaman yaptım ama yok geçmiyor bende bu hamileliğim başında da oldum faranjit ağır atlattım antibiyotik sprey kullanmak zorunda kaldım amca geçti antibiyotik kullanmak bir şey yapar mı ki acaba kızlar bana yardımcı olursanız çok sevinirim