Benimle aynı durumda olan ya da bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Pazartesi itibariyle 36 haftalık olucaz. Geçtiğimiz iki gündür kasıklarımda ağrı var ve yürürken yatıp kalkarken karnımın içi çok acıyor. Doktora gittim bir sıkıntı yok. İlk gebeliğim olduğu için açıkcası biraz bu konularda cahilim. Kalça kemiklerim de özellikle geceleri çok ağrıyor. Doğum belirtisi olabilir mi bunlar? Normal doğum yapamayacağım için doktorumla bu tarz konuları konuşmadım açıkcası