Cns15 Fadiiik 34+4 de kasılmalarım çıktı nstde hastaneye yattım 1 gece serumlar ciğer geliştirici iğne falan şuan 35+1 iz kasılma önleyici hap içiyorum şükür iyiyim inşallah sizinde bekler vaktinde hayırlı zamanda doğar 🥹
snmhsnn Fadiiik 35 iyi bir hafta burda 27-28 haftalar var gördüğüm doğuran rabbim sağlık versin inşallah sağ Salim zamanında gelir ama stres yapmayın bu kadar çok da erken bir dönem değil zaten 😊
gkbyza Fadiiik bence korkmayın kilosu sağlığı iyiyse bişey olmaz görümcem de 35 te doğurmuş küvöze bile girmemiş şimdi 16 yaşında kıvanç tatlıtuğ gibi oğlu var 😁