Kızlar bebeğimin göbeği düstü ama içi kanlı kaldı,neyse doktora götürdüm BALABAN isimli krem verdi.Bugün gıcıklığı üstünde ağlayınca kanadı hafif bu durumu yaşayan varmı.Ne yapa bilirim göbek içi iyileşsin diye,kurumamış daha su da değmedi. 12 günlük daha