Petek98 32+1 im iki gündür karnımın alt tarafında baskı var, ayağa kalktığımda iş yapmaya zorluyor beni, yatınca rahat ediyorum,bu bebeğin pozisyonuyyla alakalı mıdır? Ayakları mı batıyor acaba yoksa başka belirti mi
Umayaden Petek98 ya bende 30+3 oldum iki gündür bende de öyle bi ağırlık oldu ilk gebeliğim ne olduğunu anlamıyorum da pek Bi anda karnım sanırım aşaği indi bebek aşaği indi diyorlar halk dilin de. Bi ağırlık oluyor yürüyemıyorum bile 10 sonra brnım de kontrolüm var inşallah doktor kötü bişi söylemez