gokce66 Lolons hakkında bilgisi olanlar var mi kızlar ? Ürünleri ve fiyatları gerçekten cok iyi . Alışveriş yapan oldu mu ordan daha önce 🧐
Nazli09_ozgur gokce66 ben yaptım.Urunleri güzel.Eksik parça gönderdiler.urunu istedim elimizde kalmamış dediler para iadesi yaptılar
Portakalcicegi gokce66 ben aldım bir sürü takım, ikiz bebeklerim olacağı için genelde 2. Si 1 TL olanlardan tercih ettim gayet güzel geldii memnun kaldım eksiksiz ve hızlı gönderdiler
genccanne gokce66 Ben yaptım gayet güzel geldi her şey 1 zıbın ellerinde yokmuş mesaj gönderip ücret iadesi yaptılar birde pijama takımı biri yaşı yanlış geldi ama önemli değildi onun dışında güvenilir site bir sıkıntı olmadı
gokce66 Nazli09_ozgur yanı arandığında cvp falan veriyor degil mi ? Peki uygulaması var ni?yil olmus 2022 İlk defa internet den alışveriş yapcam😂
Nazli09_ozgur gokce66 evet ben whatsap üzerinden iletişime geçtim.sikinti olmuyor.kargoya geç teslim ettiler bnde sadece.urun de eksik geldi ama diğer türlü güvenilir ve uygun.iletisime rahat geciyorsun