Anneannem dayım ve teyzem ikizler,teyzem aşırı zayıfmis. Ona yedirmis. Sonra çok güzel toplamisti kendini diyor. Eski bir mama bayağı. İsmi arı, arı ürünü içermiyor diye biliyorum hatta mamaların yanında filan var reyonlarda 😬🙊 merak ettim hâlâ kullanan ,kullanıp memnun olan var mı diye.🥰 Şuan 5 aylık. Sma kullanıyorum ama günde 2 ölçek ancak ,iciremiyorum🤣🙊 bari ek gıdaya geçince biraz toplasın kendini istedim😕