Merhaba nasılsınız?Ben 32haftalık ikizlere hamileyim.Bana doktor çocuğun birinde mide küçük gözüküyor.Gıda borusunda tıkanıklık olabilir.Suyum 23haftada artmış söylemişdi.Ama şimdi normal.Bebek doğduktan sonra bakılıcak,eğer öyle birşey olursa ameliyyatla açılırmış.Doktorun yanılması olabilirmi?Kimin başına geldi acaba?