BeyzZaA korkma kuzum aklına getirme öyle şey iyisini düşün dolu olarak düşün hemen niye boş gebelik diyorsun ben 7 haftalık Ken gittim doktora kalp atışını duydum ilk gittiğimde de 4 haftalık tı kesmeyi gördük Bi şikayatin kanaman sancın filan var mı ki boş gebelik geçiyor aklından allahım kucagını boş bırakmasın inşallah