Ssudde ben kaba eşyaları bebek arabası, puset, oto koltuğu, elektrikli ana kucağı vs öğrenince aldım çünkü fiyatları bir hafta geç alınca bile çok farkediyordu. Kıyafetleri de cinsiyetten sonra indirim gördükçe aldım. İndirimleri takip ederseniz çok çok uyguna geliyor 100 liralık şeyleri 20/30 liraya aldım hep. Yenidoğan üç beş kıyafeti var gerisi 0-3, 3-6 olarak aldım daha kullanışlı olması açısından. Hastane çantasını erken hazırladım ne olur ne olmaz diye, 28. Haftada hazırdı her şey👶🏻33+5 im Beşiği yeni aldık sadece