-_Esra_- saçma sapan birsey fiyatlar ateş pahası benim annem adına falanda girdik 500 TL verip akşamına zam oldu bide bunu insanlar nasıl ödesin ortada ev yok 20 yıl ödeme evler zaten kutu gibi 800 900 milyarlardan bahsediliyor ve sabit bir ödeme yok memur maaşına endeksli olacakmış böyle olursa bu evler 1 milyonu geçeceği söyleniyor çoğu kişi pişman oldu şimdiden yazildigina Kayseri’de mesela geçenlerde 18 adet ev kalmis milyonlarca başvuru ama ödemesi nasıl 70-80 milyar peşinat ama bunlar hazır evler yapılmış ödemesi 2+1 4 milyara yakın ödemesi aylık şimdi düşünün asgari ücret 5500 4 milyar adam aylık odese 1.5milyar doğalgaz,elektrik,su tutsa ki geçer mutfak masrafı öylesine şimdi bu adam bunu nasıl ödesin TOKİ yapılıyor ama yine gelirin iyi olacak ki odeyesin insanları düşünen yok