EbrarinAnnesii3 sezaryen oldum canım ilki sezaryendı acil gece alındım kendi doktorum izinde olduğu için gelemedi nöbetçi doktor yaptı ameliyat ekibi hemşireler çok ilgililer ziyaretçi saati yok hatta 2 yaşında oğlumda rafakatçı olarak kaldı sorun çıkarmadılar sürekli odaya hemşireler gelip baktı bi sıkıntı rahatsızlığın var mı diye yenidoğan doktoruda odaya gelip baktı