Kizlar bu ay femara kullandım adetim 30 Eylül’de olmam lazım 23 Eylül’de vajinal kaşıntı dan dolayı doktor tahlil vs yaptı beta da bakmış negatif gözüküyor eğer gebelik varsa da Sımdi gözükmez dedi 6 cm kist gözüktü sadece fitil yazdı kullansam bişey olur mu acaba femarayla ilk hamileihim 3 yaşında oğlum ve bir dusugum var