Ormanmeyvelii 1 hafta oldu düşmeye başladı kızlar normal mi? Çok erken değil mi? Acaba dikişlerim mi açıldı anlamadım ki cesaret edip aynayla bakamıyorum.. Hastaneye de gitmek istemiyorum doğumda çok uğraştılar o kısımla 😣
Senemturan Ormanmeyvelii 1 haftadan sonra dusmeye basliyor benmde oyle olmustu ama tam olarak iyilesmesi 1 ayi bulmustu
Nurcantas65 Benimde bazı yerler kaynamış bazı yerler duruyor daha. Sanki fil doğuracaz altı üstü en fazla 3_4 kilo bebek kesmek yurtdışında yasak,burdakiler direk makası alıp tak diye kesiyor bakmıyor bile
Ormanmeyvelii Nurcantas65 ayy hiç sorma çoğu doktor masaj yaparak orayı doğuma hazırlıyor bunlar daha doğum başlamadan kesi için aletleri getiriyor
Nurcantas65 Ormanmeyvelii bende kafa gelmişti bile alıp çıkarması gerek getirip kesti tak diye 🙄 insan o can havliyle söylemeyi unutuyor. Kendinde olsan tak diye çarpacan tabanla 😂
eylulmomm @Ormanmeyvelii aaa öyle erken mi düşmesi lazımdı acaba 17 gün oldu hala duruyor benimkilerr 🙄
hunilimom Ormanmeyvelii ilk doğumda erken düşmüştü açıklık var mı bakman gerek kaynamadiysa felan doktoruna şöyle ikinci doğumda 16-17. Günde düşmeye başladı iki tanesini fark ettim sadece bende
Ormanmeyvelii hunilimom Ayyy ne olur öyle demeee 😣😣😣 Bana 2 kez dikiş atıldı hastaneden çıkmadan dikişlerim patladı üst üste yarı narkozlu dikiş atıldı. Çift kat gibi oldu. Asla bakamam oraya😣😣😣😣😣
eylulmomm @Ormanmeyvelii agrimiyosa bişey olmaz herakde benimki arada bir hala agriyo ya ben baktım da benimki şişti bide hala inmedi insalalh geçer ben ilk günden oturdum doktor oturma demişti ama kızımı emzirmek ivin oturdum sen üstüne oturmusmuydun
Ormanmeyvelii eylulmomm Oturdum aşkım mecbur ama benimki de şişti var ya bir krem kullandım şişliği acısı gitti
eylulmomm @Ormanmeyvelii doktor mu yazdı canım bana sadece batikon verdi bide antibiyotik doğumdan bir hafta sonra şişmişti hala şis ya inşallah böyle kalmaz kaç dikişin var