Merhaba kızlar, dün ayrıntılı usg yapıldı, 2 gün boyunca baktı dr bebek dönmediği için zor gördü, bebeğimizin ana kalp damarları tersmiş ve kalbinde delik varmış, 23 haftalık olduk bugün, çocuk kardiyolojiye sevk etti, amniyosentez yapalım tanı amaçlı dedi, doğumdan sonra ameliyat olması gerekir dedi, psikolojik olarak çöktük gerçekten, böyle bir durum yaşayan var mı