Eğer bebeğinizle aranızda kan grubu uyuşmazlığı yoksa güzel beslenmesi ciddi bir sarılık olmasını engelleyecektir.Kan grubu uyuşmazlığı varsa(anne 0 bebek A ya da B / anne Rh(-) bebek Rh(+) ise) güzel beslense bile sarılık olabilir.Sık kontrollere götürmeniz gerekir.
Sarı tülbente gelince çok yanlış bir uygulama.Çünkü sarı birşey örttüğünüzde gözünüz o renge alışıyor ve bebeğin sarılığını anlayamıyorsunuz.Çocuk doktorları o yüzden eskilerin yaptığı bu uygulamayı önermiyor.
Gebelik ve yenidoğan bebek ile ilgili yararlı bilgiler için;
https://www.instagram.com/arastiran.anne/