Elifharbi54 Son 2 günümüz kaldı ama ne gelen var ne giden 😂 varmı gelmesi için onerebileceginiz bişey hurma yiyorum açılma hareketleri yapıyorum ama tık yok benim oglanda baş gelişiz ama kanalda da değiliz 😩
Derya Elifharbi54 ya 😂erkekler geç geliyor öyle iki günümüz beş günümüz deyince pek uymuyorlar ben 41 de doğurmuştum artık zorla almışlardı😂
BirFeyzaBirBebek Elifharbi54 benimki de gelmiyor 😩 39 olduk. Doktor çarşambaya kadar gelmezse suni ile baslatacak doğumu. Kilosu ileri olduğu için normal doğumu zorlaştırır daha fazla beklersek dedi.
Gulsumdamla Elifharbi54 benim son 24 ve baş gelişte cnm ama birkaç defadır böyle vajinaya vuruyor vuruyor oturduğum yerde ayağa zipliyorum geldi geldi açtı yolu diyorum🤣🤣🤣
-sef- Elifharbi54 yok anam yok kelin ilacı olsa başına sürer misali 40 olduk pozisyon aldı kanalada girdik tik yok hala😂😂😂 çarşamba dananın kuyruğu kopacak sezeryan olcam sanırım kilosu artarsa normale alamayız dedi doktorumuz😥😥
Elifharbi54 Derya eskisi gibi hareketli de değil insan korkuyor bişey olcak diye suyu biter kakasını yer Allah korusun ondan biraz endişelerim
Elifharbi54 Gulsumdamla bende ziplasam girermi kanala 😂benim ogliş kaburgalara baskı yapıp canımi yakıyor
Gulsumdamla Elifharbi54 🤣🤣🤣 bizimki de aynı durumda dayancaz artk ne güzel senin gelmek üzere ben daha yicem tekmeleri🥳
Meza27_ Elifharbi54 39+5 olduk gelmiyor 🤭 inatçı kız benimki baş geliş dedi doktor sıkıntı yok ama yok yani sürekli yürüyüş merdiven inip çıkıyorum hurma yiyorum ananas ama yok hiç bir şey duydum geçenlerde ahududu çayı açılmaya yardımcı oluyormuş bu gün alıp denemem lazım 🤷🏻♀️
Minisimb Meza27_ bende 39+5im ahududu çayını 2 haftadır içiyorum 😂diğer dediklerinizi de yapıyorum 😂yani keramet hiçbirinde değil 😂 bekliyoruz
Elifharbi54 Derya geçen hafta perşembe gitmisdim şimdi bidaha gidiyorm normal doğum yüksek dedi ama oglusumdan gelecegune dair bir belirti yok 😂
nidair Yalnız değilmişim 🤦🏻♀️ Benim oğluş da 40+3 oldu daha ne ses ne seda var bakalım gün aşırı kontrole gidiyoruz 😀
Elifharbi54 nidair 40+2 olduk bizde bugün hastaneye gittik herşey yolunda dedi pzt çağırdı bakalım ne dicek sabırsızlıkla bekliyoruz oğluşumuzu 😃