angela4 kızım 10 yaşında 🤭 baya zaman geçti herşeyi unutmuşum o yüzden sıfırdan başlıyor gibiyim. Bi de bu gebeliğim zor geçti erken doğum riski mide bulantıları falan baya zorlandım. Eskiden internet bu kadar yaygın değildi doktor ne derse ona inanıyorduk şimdi doktor bişey deyince acaba mı diye araştırıyorum. O yüzden bi ara çok post açmıştım 🤭