27 haftasinda olan hamiş anneler ne durumdasiniz bu hafta ne gibi agrilariniz var bebek hateketleriniz nasil bazen bazi durumlarda çok evhamlanip hastaneye gidiyoruz aslinda burdan birbirimize destek olsak bilmediğimiz birçok konuda bilgilenebiliriz mesela benim bu hasta belimde kasiğimda gecen haftalara gore biraz daha fazla agri var hareket edip is yapinca yoruluyorum nefes nefese kaliyorum belim cok agiriyo bunlar icin henuz erken degilmi:( burun tikanikligi oldu ve bebegim karnimda sertlesiyo sonra duzeliyo hareketleri iyi ama bi sıkıntı yok suan sizler nasilsiniz bu haftaniz nasil geciyor?